İş Zekası

İş zekası

 Kusursuz işleyen bir İş Zekası sistemi, kullanıcı beklentilerinin ve taleplerinin doğru analiz yöntemleri ile belirlenmesinin ardından; tüm sürecin uçtan uca sorunsuz bir şekilde tasarlanmasıyla ve geliştirilme safhasındaki detaylı uygulamalarla sağlanmaktadır. İşletmenizin dinamiklerine göre uyarlanmış, veri standardizasyonu sağlanabilmiş, doğru mimariye sahip,  performans optimizasyonu yapılmış bir veri akışı sisteminin kurgulanıyor olması ilk etapta oldukça önemlidir. Sağlıklı bir veri akışından sağlanan hesaplanabilir metrik ve boyut alanlarının dönüşümü sonrası; kullanıcı dostu,  yüksek algı sağlayıcı görsel denge içeren raporlama yada veri görselleştirme pano ekranlarının geliştirilmesi tercihi kritiktir. Veri görselleştirme, özet bilgi niteliğindeki analitik yada detay içeren operasyonel gibi rapor ihtiyaçlarının tamamlanmasıyla; beklentiye uygun, verimli ve başarılı bir sistemin uygulamaya koyulması sağlanmış olmaktadır.  

Veria olarak, beklentilerinize uygun, ideal sisteminizin analiz edilmesi, kurgulanması ve geliştirilmesine yönelik uçtan uca tüm süreçte sizlere danışmanlık sağlıyoruz. Proje veya geçiş sonrası, tüm kullanıcı eğitimi ve destek taleplerini karşılıyoruz.

İş Zekası alanında hizmet verdiğimiz çözüm ve uygulamalar

İş Zekası proje planlama ve analizi danışmanlığı

Veri ambarı modelleme ve tasarımı

Veri Analizi uygulamaları

Stratejik, Analitik, Taktik ve Operasyonel Dashboard uygulamaları

Dinamik Raporlama uygulamaları

Sıklıkla uyguladığımız Dashboard çözümleri

Executive  / C-Level Yönetim Özeti Dashboard

Financials Dashboard

KPI Dashboard

Satış, Pazarlama, Finans, Müşteri Analitiği Dashboard uygulamaları

Performans Dashboard uygulamaları (Satış, Pazarlama, Finansal, Müşteri, Operasyonel, Destek, IT vb.)

Proje Takibi ve Yönetimi Dashboad

What – If  Analizi Dashboard

Balans ve Skor Kartı uygulamaları

KPI Tahminleme

Crm Dashboard

Demo ve sunum talebi için bizimle iletişim kurunuz.

saplogo

Geleneksel raporlama sisteminizi akıllı ve çevik hale dönüştürün!

Stratejik kararlar alabilmenin en önemli destekçilerinden olan İş Zekası süreçlerinin kurumunuza adaptasyonu için deneyim ve tecrübelerimiz doğrultusunda, çözüm ortağı olarak yanınızdayız. Teknolojik gelişimin ve inovasyonun hız kazandığı günümüzde; ihtiyaçlarınıza yönelik ideal yöntemin tercihi aşamasında sizlere kesintisiz hizmet sunuyoruz. Beklentilerinizi, anahtar göstergelerinizi önemle planlıyoruz ve önceliklendiriyoruz; uyguladığımız doğru analiz ve yöntem adımlarıyla geçiş sürecindeki risklerinizi minimize ediyoruz.

Tüm bu adaptasyon ve uyarlanma süreci içerisinde uzayan farklı teknik süreç ve detayların yarattığı maliyet kayıplarını engelleyecek ölçüde, kurumunuzun şartlarına en uygun ve en ideal ürün yelpazesini seçebilmek adına ihtiyaç duyulan yenilikçi analiz metodolojimizle sizlere destek oluyoruz.

Veria, tüm dijital dönüşüm ve e-iş süreçlerinizde, stratejik danışmanlık ve çözüm ortağınızdır.

Detaylı bilgi için iletişim kurun